Bases legals sorteig entrades concert Orquestra Simfònica Caixa Ontinyent

1.- Identificació de l’organitzador

L’organitzador és FUNDACIÓ CAIXA ONTINYENT, amb domicili social a la Plaça Sant Domingo, 24 (baix) i CIF G-40511024.

2.- Mecànica del sorteig i requisits de participació

FUNDACIÓ CAIXA ONTINYENT estableix com a condicions per a ser considerat participant:

- Ser persona física major de 18 anys.

- Seguir-nos en Instagram de Fundació Caixa Ontinyent

- Donar "M'agrada" a la foto on s’anuncia el sorteig.

- Mencionar amb qui compartiràs aquesta experiència

El sorteig es realitzarà de manera aleatòria mitjançant una aplicació informàtica.

3.- Data de realització del sorteig i número de guanyadors

El concurs estarà vigent des del dia 6 de juny del 2023 a les 22:00 h, fins al dia 14 de juny del 2023 a les 12:00 h.

Sols hi haurà un/a guanyador/a en cada xarxa social, que s’anunciarà el 14 de juny al perfil d'Instagram de la Fundació Caixa Ontinyent.

4.- Valor i naturalesa sobre el premi oferit

El premi consistirà en 2 entrades per assistir a un dels concerts de l’Orquestra Simfònica Caixa Ontinyent. En cap cas, es podrà bescanviar el premi per diners en efectiu.

El guanyador estarà obligat a signar un justificant de recepció del premi. En cas contrari, perdria el seu dret sobre ell.

5.- Notificació al guanyador

FUNDACIÓ CAIXA ONTINYENT es posarà en contacte amb el guanyador mitjançant una publicació a Instagram i un missatge privat. Deurà acudir personalment al Centre Cultural de Caixa Ontinyent situat al carrer Gomis número 3 d’Ontinyent, per tal de recollir el premi en la data i hora acordada. No obstant Fundació Caixa Ontinyent podrà acordar amb els guanyadors canviar el lloc de recollida del premi.

6.- Cessions de drets d’imatge i/o propietat intel·lectual del/de la guanyador/a

El guanyador autoritza a FUNDACIÓ CAIXA ONTINYENT a que el seu nom d’usuari d’Instagram i Facebook es publique a les xarxes socials o web de Fundació Caixa Ontinyent per a comunicar el resultat del concurs.

7.- Comentaris

Quedaran eliminats tots els comentaris amb contingut abusiu, obscé, vulgar, violent, racista, sexista, amenaçador, que contravinga els bons costums, vulnere algun dret fonamental de la persona, infringisca drets de tercers o qualsevol disposició legal en vigor.

8.- Pròrrogues o suspensions

La present promoció podrà ser suspesa, cancel·lada i/o modificada totalment o parcialment, en qualsevol moment, al sol arbitri de FUNDACIÓ CAIXA ONTINYENT, prèvia notificació a través de la xarxa social, i sense dret a cap reclamació per part dels participants. FUNDACIÓ CAIXA ONTINYENT és l’òrgan inapel·lable que interpretarà totes i cadascuna de les qüestions que se susciten en relació amb les presents bases i condicions.

9.- Desqualificacions

Quedaran desqualificats i exclosos tots aquells usuaris que incomplisquen les bases d’esta promoció.

10.- Exoneració de responsabilitat de l’organitzador

FUNDACIÓ CAIXA ONTINYENT no es fa responsable de l’incompliment d’algun participant o de l’ús que es puga fer del premi rebut.

11.- LOPD

De conformitat amb el Reglament (UE) 2016/679 de 27 d'abril de 2016 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals, amb la Llei orgànica 3/2018 de 5 de desembre de protecció de dades i garantia dels drets digitals i amb la Llei 34/2002, d'11 de juliol, de Serveis de la societat de la informació i comerç electrònic, el participant autoritza que les dades personals recaptades de la participació de la promoció, siguen tractats per a:

• Gestionar el sorteig enunciat en les presents bases.

En cas de resultar premiat, les dades personals seran tractats a més per a:

• Entregar el premi.

• Donar compliment a possibles obligacions legals derivades del sorteig.

El responsable del tractament és FUNDACIÓ CAIXA ONTINYENT. L'usuari podrà exercitar en qualsevol moment els seus drets d'accés, rectificació, cancel·lació i supressió, en aquells supòsits en què siga possible, i oposició, al tractament de les seues dades de caràcter personal mitjançant l'enviament d'una notificació per escrit, adjuntant còpia d'un document que acredite la seua identitat, a l'adreça següent: fundacio@fundaciocaixaontinyent.es; o per correu postal a l'adreça: Plaça Sant Domingo, 24, 46870 Ontinyent, València (A/A. Delegat de Protecció de Dades).

La informació detallada sobre protecció de dades es pot consultar en la Política de Privacitat de la pàgina web de la Fundació Caixa Ontinyent: https://fundaciocaixaontinyent.es/avis-legal

12.- Contacte i reclamacions

Si teniu qualsevol dubte o reclamació, podeu contactar amb nosaltres a través de fundacio@fundaciocaixaontinyent.es

13.- Acceptació de les bases

El fet de participar en la present promoció implica el coneixement i l’acceptació, sense condició ni reserva alguna per part del participant, de totes i cadascuna de les clàusules integrants de les presents bases.

14.- Empleats

No podran participar en esta promoció els empleats de Caixa Ontinyent, de les empreses del seu grup i de la Fundació Caixa Ontinyent.