És una activitat de la Fundació Caixa Ontinyent que té com a finalitat concedir microcrèdits amb la garantia d'una joia o objecte de naturalesa semblant.
COM FUNCIONA?
És un procediment àgil i senzill :

Un pèrit professional taxarà la joia determinant el seu valor de mercat

El Mont de Pietat oferirà un crèdit per import de fins el 75% d'eixe valor.

L'operació es firma en l'acte: el client rep l'import del préstec i deixa la joia en depòsit com a garantia.

COM SOL·LICITAR EL CRÈDIT?

Informant-te en el telèfon
    per concertar cita en la nostra oficina situada en c/Pio XII, 16,
d'Ontinyent.

QUAN ES RECUPERA LA JOIA?

El préstec té un termini d'un any, renovable fins a 3 anys, però el client pot recuperar la joia en qualsevol moment tornant el capital rebut i abonant els gastos de tasació i els interessos meritats fins al moment de la recuperació.

Una vegada finalitzat el termini de l'operació, si el client no vol recuperar la joia, el Mont de Pietat podrà subhastar-la.

L'import rebut en la subhasta es destinarà a tornar el capital prestat, pagar els interessos i gastos. El que excedisca, es posarà a disposició del client.

C/Pio XII nº 16. Ontinyent