CENTRE CULTURAL CAIXA ONTINYENT

És un centre propi que té com a objectiu acollir activitats de diferent natura tal com exposicions, conferències, xarrades, projeccions, concerts, cursos de formació, jornades, convencions, reunions i tallers, organitzades tant per Caixa Ontinyent com per altres col·lectius.

Disposa de sala d’exposicions, saló d’actes, sales de reunions, zona administrativa, dotats amb la més moderna tecnologia, així com cafeteria i jardí.

Aquest edifici és l’emblema del 125 aniversari de l’entitat i, des de la seua posada en funcionament al 2010, per la quantitat, dinamisme i versatilitat d’activitats que acull, s’ha convertit en un referent cultural i social a Ontinyent i a la comarca de la Vall d’Albaida.

AGENDA D'ACTIVITATS

Exposició fotogràfica "Escenaris de la Guerra Civil"

• 12 al 29 de gener de 2023

• Sala d'Exposicions

Des del Memorial Democràtic de la Vall d'Albaida presenten l'exposició "Escenaris de la Guerra Civil", un projecte del fotògraf Juan José Todolí Signes, on es poden veure diferents espais relacionats amb aquella efemèride.

La inauguració serà dijous 12 de gener a les 19:30h i podreu visitar-la fins al diumenge 29 en el següent horari:

• Dilluns a divendres: 18-21h.

• Dissabtes i diumenges: 12-14h i 18-21h.

Esdeveniment intern EDULAB Teams

• 17 gener 2023 - 9:30 h

• Saló d'Actes

És un projecte de renovació pedagògica composat per professionals de l'educació (mestres, direccions escolars i inspectors), que té com a objectiu la millora de la qualitat de l'ensenyament i de l'educació en general.

Accés amb inscripció prèvia.

Reunió AMCO

• 18 gener 2023 - 16:00h.

• Sala Previsora

Des de l'Associació de Malalts Crònics d'Ontinyent realitzaran la reunió anual de treballadors i treballadores.

Curs "Consciencia de la mort: trobar sentit a la vida"

• 20-22 gener 2023

• Sala Previsora

Des del Centre Budista Tecken Chöeling d’Ontinyent han organitzat aquest curs que impartirà Bruno Rizzi durant tot el cap de setmana amb el següent horari:

• Divendres 20: de 19:30 a 21h.

• Dissabte 21: d' 11 a 14h i de 16 a 19h.

• Diumenge 22: d' 11 a 14h.

Més informació: cbudistaontinyent@gmail.com

CONEIX ELS DIFERENTS ESPAIS

Saló d'Actes

El saló d'actes està pensat per a albergar actes com ara presentacions, xerrades, taules redones, conferències, etc.

• Planta principal

• Equipat amb instal·lacions tècniques i audiovisuals d'última generació

• Capacitat: 180 persones

Sala Previsora

Sala polivalent que permet realitzar diversitat d'actes, ja que les cadires poden llevar-se o ficar-se depenent de la necessitat de cada activitat.

• Primera planta

• Instal·lació audiovisual

• Capacitat: 60 persones

Sala d'Exposicions

Espai expositiu on poden fer-se exposicions de pintura, escultura, fotografia, cartelleria o qualsevol expressió artística.

• Planta principal

• Gran quantitat de llum natural

• Espai: 200 m2

Sala Cafeteria

Espai per exposicions més menudes o activitats que necessiten un espai diàfan. Possibilitat de col·locar cadires.

• Planta baixa

• Accés directe al jardí

• Espai: 180 m2

FORMULARI DE RESERVA

IMPORTANT:
                - El fet d'emplenar i enviar aquest formulari no garanteix la reserva de l'espai en qüestió. Una vegada rebuda la petició, li confirmarem per correu electrònic si és possible realitzar l'activitat el dia i l'hora sol·licitats.
                Si representeu una entitat pública (p. ex. Ajuntament), heu d’adjuntar un escrit de petició formal signat pel regidor o regidora de l’àrea corresponent.

Informació bàsica de protecció de dades de caràcter personal.

Responsable: Fundació Caixa Ontinyent.

Finalitats: Prestació del servei sol·licitat.

Legitimació: Consentiment de l'interessat.

Destinataris: No es cediran dades a tercers, excepte obligació legal.

Drets: Podrà exercitar els seus drets reconeguts en matèria de protecció de dades como s'explica en la informació addicional.

Informació addicional: Protecció de dades.

CORAL CAIXA ONTINYENT

T'agrada cantar? T'agradaria formar part d'una coral? La Coral Caixa Ontinyent busca noves veus.  Anima't a participar en les proves selectives!

Fes clic i emplena el formulari.

FORMULARI