CENTRE CULTURAL CAIXA ONTINYENT

És un centre propi que té com a objectiu acollir activitats de diferent natura tal com exposicions, conferències, xarrades, projeccions, concerts, cursos de formació, jornades, convencions, reunions i tallers, organitzades tant per Caixa Ontinyent com per altres col·lectius.

Disposa de sala d’exposicions, saló d’actes, sales de reunions, zona administrativa, dotats amb la més moderna tecnologia, així com cafeteria i jardí.

Aquest edifici és l’emblema del 125 aniversari de l’entitat i, des de la seua posada en funcionament al 2010, per la quantitat, dinamisme i versatilitat d’activitats que acull, s’ha convertit en un referent cultural i social a Ontinyent i a la comarca de la Vall d’Albaida.

AGENDA D'ACTIVITATS

Exposició i xarrada últimes voluntats

• 11 abril 2024 - 18:30h.

• Sala Cafeteria i Sala Previsora

Des de la Regidoria de Cementeri de l'Ajuntament d'Ontinyent han preparat una exposició fotogràfica en col·laboració amb l'associació Dret a la Mort Digna CV, que s'inaugurarà dijous 11 d'abril a les 18:30h i romandrà fins divendres 26 d'abril. A més, eixa mateixa vesprada tindrà lloc la xarrada "La importància de fer el Document de Voluntats Anticipades" a càrrec de MªJosé Alemany, presidenta de l'associació.

L'horari de visites de l'exposició serà:

• Dilluns a divendres: 18-21h.

• Dissabtes i diumenges: 12-14h i 18-21h.

Xarrada Parkinson

• 12 abril 2024 - 11:30h.

• Sala Previsora

Des de l'Associació Parkinson Benicadell d'Ontinyent han organitzat aquesta xarrada on informaran de la tasca que desenvolupen a l'alumnat de l'IES Pou Clar i als usuàris d'ADIEM.

Exposició "Plasmant sentiments"

• 13 abril - 5 maig 2024

• Sala d'Exposicions

L'artista d'Albaida Rosa Barrachina presenta la seua exposició "Plasmant sentiment" on, en paraules de l'artista: "totes les obres són el resultat de sentiments que he experimentat en el moment de contemplar un paissatge, escoltar una noticia, … qualsevol circumnstància que em moga i poder ser reflexada en un llenç mitjançant diferents tècniques (collage, acrílic, carbó, terres, …), és a dir, tot allò que em permeta reflexar el que sent en ixe moment que estic realitzant el treball"

Podreu visitar-la fins diumenge 5 de maig en el següent horari:

• Dilluns a divendres: 18-21h.

• Dissabtes i diumenges: 12-14h i 18-21h.

II Congrés de Ciència Jove

• 18 abril 2024 - 9:00h.

• Saló d'Actes

Els tres instituts d'Ontinyent organitzen la 2a edició del Congrés de Ciència Jove on hi haurà una exposició de pòsters científics realitzats pels alumnes de Biologia de 1r de Batxillerat de l'IES l'Estació, IES Jaume I i l'IES Pou Clar d'Ontinyent, a més d'una sèrie de conferències.

CONEIX ELS DIFERENTS ESPAIS

Saló d'Actes

El saló d'actes està pensat per a albergar actes com ara presentacions, xerrades, taules redones, conferències, etc.

• Planta principal

• Equipat amb instal·lacions tècniques i audiovisuals d'última generació

• Capacitat: 180 persones

Sala Previsora

Sala polivalent que permet realitzar diversitat d'actes, ja que les cadires poden llevar-se o ficar-se depenent de la necessitat de cada activitat.

• Primera planta

• Instal·lació audiovisual

• Capacitat: 60 persones

Sala d'Exposicions

Espai expositiu on poden fer-se exposicions de pintura, escultura, fotografia, cartelleria o qualsevol expressió artística.

• Planta principal

• Gran quantitat de llum natural

• Espai: 200 m2

Sala Cafeteria

Espai per exposicions més menudes o activitats que necessiten un espai diàfan. Possibilitat de col·locar cadires.

• Planta baixa

• Accés directe al jardí

• Espai: 180 m2

FORMULARI DE RESERVA

IMPORTANT:
                - El fet d'emplenar i enviar aquest formulari no garanteix la reserva de l'espai en qüestió. Una vegada rebuda la petició, li confirmarem per correu electrònic si és possible realitzar l'activitat el dia i l'hora sol·licitats.
                Si representeu una entitat pública (p. ex. Ajuntament), heu d’adjuntar un escrit de petició formal signat pel regidor o regidora de l’àrea corresponent.

Informació bàsica de protecció de dades de caràcter personal.

Responsable: Fundació Caixa Ontinyent.

Finalitats: Prestació del servei sol·licitat.

Legitimació: Consentiment de l'interessat.

Destinataris: No es cediran dades a tercers, excepte obligació legal.

Drets: Podrà exercitar els seus drets reconeguts en matèria de protecció de dades como s'explica en la informació addicional.

Informació addicional: Protecció de dades.

CORAL CAIXA ONTINYENT

T'agrada cantar? T'agradaria formar part d'una coral? La Coral Caixa Ontinyent busca noves veus.  Anima't a participar en les proves selectives!

Fes clic i emplena el formulari.

FORMULARI