En 2016 vam posar en marxa Finança't, amb l'objectiu d'apropar l'educació financera a menuts, grans i no tan grans, a més de posar a la seua disposició el material i les ferramentes que els ajuden a comprendre millor el món financer i aplicar els coneixements per poder gestionar amb èxit la seua economia.

Activitats i notícies

En aquest apartat podràs descobrir totes les activitats que porta a terme el programa d’educació financera.

Descobrir les activitats

Artícles i enllaços d'interés

Ací podràs estar el dia amb articles interessants de temàtiques diverses, però totes relacionades amb l’educació financera.

Llegir els articles

T’agradaria participar en les activitats?

Si eres professor o professora i t’agradaria que organitzàrem una activitat per al teu alumnat, no dubtes en contactar amb nosaltres i et contarem tot el ventall de possibilitats per apropar coneixements financers a la teua classe.

contactar

Test coneixements financers

Saps que són les targetes revolving, quin és el millor indicador per a comparar entre opcions de finançament o que és el codi BIC? Vols posar a prova els teus coneixements financers? Amb el nostre test ho podràs comprovar!

App "Els contes de Dino"

“Els contes de Dino” són una col·lecció de cinc històries curtes i divertides a través de les quals els més xicotets coneixeran, de manera didàctica, conceptes bàsics sobre educació financera. L’app ofereix la possibilitat d’escoltar o llegir els contes en tres idiomes: valencià, castellà i anglés. A més, en cadascun d’ells es poden realitzar dues activitats educatives.