Què és?

El programa d'educació financera de la  Fundació Caixa Ontinyent pretén apropar coneixements financers a totes les persones a través de qualsevol disposotiu, ja que aquesta ens aporta coneixements, capacitats i habilitats per aprendre a gestionar i planificar les finances en cada etapa de la vida, a prendre millors decisions financeres que afecten als nostres recursos i a ser consumidors racionals i intel·ligents.

En definitiva, l’Educació Financera ens aporta una millora de la gestió econòmica de les nostres finances, ja que totes les persones, al llarg de la seua vida, s’enfrontaran a situacions on hauran de prendre decisions relacionades amb l’estalvi, el consum, el finançament, les inversions, l’emprenedorisme, la jubilació, etc.

Any posada en marxa
Usuaris i usuaries
Beneficiaris cursos
Descàrregues app
Què fem?

I Concurs escolar sobre coneixements financers

Es tracta d’un concurs de preguntes i respostes per a l ’alumnat de 4t d’ESO  de qualsevol centre educatiu de la Comunitat Valenciana, sobre  conceptes bàsics relacionats amb les finances , l'economia personal, l'estalvi, el finançament, assegurances, etc.

App interactiva "Els Contes de Dino"

És una app interactiva que  ofereix la possibilitat d’escoltar o llegir els contes en tres idiomes: valencià, castellà i anglés. A més, en cadascun d’ells es poden realitzar dues activitats educatives.
Són una col·lecció de cinc històries curtes i divertides a través de les quals els més xicotets coneixeran, de manera didàctica, conceptes bàsics sobre educació financera amb l'ajuda de Dino, Porqui i Calixta.

Formació online per a l'alumnat i el professorat

Per a l'alumnat:  tallers per a centres educatius sobre les temàtiques com els mitjans de pagament digitals, jocs d’atzar i apostes, compres segures online, mètodes de finançament, sistema financer espanyol, emprenedoria o com millorar la ciberseguretat.

Per al professorat:  cursos de formació a través dels CEFIRE de Xàtiva i Xest.

Vídeos "Educació financera amb Maria Juan"

Tots els vídeos

Segueix-nos en el nostre canal de YouTube per a veure tots els vídeos.