CONTES INFANTILS I APP

Els i les més menuts són el futur de la nostra societat i per això, des de la Fundació Caixa Ontinyent els oferim dos eines perquè aprenguen coneixements financers d'una manera lúdica i divertida: la sèrie de contes infantils i l'app interactiva.

Contes infantils sèrie educació financera

Aquestos 5 contes conformen la sèrie d'educació financera que va editar l'Obra Social de Caixa Ontinyent dins de la seua col·lecció de contes infantils "Cadireta de Boga".

Aquesta col·lecció de contes ha merescut el premi a la divulgació financera, atorgat per la Fundació d'Estudis Borsaris i Financers (FEBF), i el Premi a la millor Obra Social i Educació Financera de 2018 concedit per la Revista Actualitat Econòmica.

Comprar contes

App "Els contes de Dino"

Es tracta d'una aplicació interactiva on els més menuts poden llegir i escoltar els 5 contes infantils d'educació financera en castellà, valencià i anglés. A més, compta amb activitats didàctiques en cada conte per aprendre d'una manera divertida.

És de descàrrega gratuïta en IOS i Android.

Respectar la seua privacitat és la nostra prioritat.